МЕДІА-ЦЕНТР 
 
НОВИНИ 
 
АНОНСИ 
 
СТРУКТУРА АКАДЕМІЇ 
КЕРІВНИЦТВО::
ВЧЕНА РАДА::
ВІДДІЛИ::
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ::
ЦЕНТР НАУКОВИХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ::
ЦЕНТР РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ::
 
НАУКА 
Пріорітетні напрями наукових досліджень::
Наукова фінансово-економічна експертиза та впровадження результатів наукових досліджень::
АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА::
 
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМИ 
 
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ 
ЖУРНАЛ «ФІНАНСИ УКРАЇНИ»::
ЗБIРНИК «НАУКОВI ПРАЦI НДФI»::
ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ::
ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ::
 
ІНФОРМАЦІЯ 
Історія Академії::
 
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 
 
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ 
 
ICGFM Organizational Membership 
 
 
 
 
 
 Вiдвiдувачiв:  2950934
 
 
   

НАУКОВЦІ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У РОБОТІ КРУГЛОГО СТОЛУ НА ТЕМУ ”ІДЕНТИФІКАЦІЯ ГРОМАДЯН”

За дорученням керівництва Академії фінансового управління завідувач відділу координації бюджетно-податкової та грошово-кредитної політики д.е.н., професор О. Любіч взяв участь у роботі круглого столу на тему «Ідентифікація громадян: Інновації, право, бізнес, самоврядування, фінансові послуги», який відбувся 23 вересня 2015 р. в приміщенні Верховної Ради України.

На знімку: у залі засідання

До заходу долучилися понад 100 делегатів: представники державних служб, комерційних банків, депутати Верховної Ради України, державні регулятори, науковці, українські й міжнародні експерти та інвестори.

Відкрили круглий стіл його організатор Андрій Бірюков (ІТ Альянс) та народний депутат України Ольга Белькова.
http://www.it-alliance.org.ua/index.php/ru/meropriyatiya

На знімку (зліва направо): А. Бірюков та О. Белькова

На форумі виступили представники Міністерства Юстиції України, директор німецького підприємства виробника чіпу “Infineon”, генеральний директор підприємства “Пластик карта”, представник великої світової четвірки Deloitte, доповідь про технології захисту інформації презентував директор департаменту безпеки Кредобанку, Голова Правління ПІН Банку, стосовно впровадження технології Bank ID – представники компанії “НЕТВЕЙВ”, UAPAY & SI CENTER, AVEST, Київстар. Серед учасників та спікерів круглого столу були експерт Агентства електронного урядування України Яніка Мерило та представник естонської компанії SK – Сандра Росна.

Під час дискусій обговорювалися проблеми законодавчого забезпечення захисту інформації, персональних даних і прав громадян, аспекти використання сучасних технологій та реалізації схеми приватно-державного партнерства при впровадженні й фінансуванні відповідних проектів.

Учасники круглого столу (представники Академії фінансового управління Міністерства фінансів України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Національного банку України, Національної академії внутрішніх справ, Харківського національного університету внутрішніх справ, Державної міграційної служби, Товариства фінансових аналітиків, УКБС, Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини, Поліграфічного комбінату «Україна» з виготовлення цінних паперів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Держспецзв’язоку, КІА, Астек, Infineon, UAPAY & SI CENTER, НЕТВЕЙВ, Київстару, Симметрону, Авесту, ITCCEE, Голографії, Полли-сервису, Де Ново, Айгама, Ес Ай Центр, Атлант Фінанс, Глобальної платіжної мережі, Української фінасової мережі, ПриватБанку, Банку Михайлівський, Банку Хрещатик, Правекс Банку, Юніон Стандард Банку, ПІН Банку, Ощадбанку, ВТБ Банку) за результатами обговорення констатували таке:

- Україна має всі необхідні складові для успішної реалізації проекту впровадження національної ідентифікаційної картки — біометричного паспорту громадянина з електронним цифровим підписом. Зокрема: сучасні IT технології, які належать вітчизняним підприємствам і мають відповідну міжнародну й українську сертифікацію, фахівці найвищого світового рівня, міжнародні й вітчизняні інвестори, які готові інвестувати в такий процес інтелектуальні й грошові ресурси;

- для ефективного введення біометричного паспорту й подальшого запровадження елементів електронного урядування необхідно внести зміни до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо регулювання електронного цифрового підпису. Він має використовуватись у біометричному паспорті і прийматися банками, іншими фінансами установами, всіма державними органами і приватними підприємствами, також необхідно впровадити регулювання щодо функціонування відкритих ключів для перевірки й підтвердження ЕЦП;

- необхідним при впровадженні проекту є державно-приватне партнерство (ДПП), для залучення коштів українських і міжнародних інвесторів. ДПП забезпечить кошти, технології і контроль з боку суспільства, адже за таких умов застосовуються лише відкриті й прозорі тендери.

На знімку (зліва направо): О. Любіч та Ю. Прозоров

У рамках круглого столу обговорено питання співпраці Академії фінансового управління з Українським товариством фінансових аналітиків (президент Ю. Прозоров) та ГО «ІТ Альянс».

Медіа-центр
Академії фінансового управління

28 вересня 2015 року






ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ДО ПОЛОЖЕНЬ ДИРЕКТИВИ ЄС «ПРО СПІЛЬНУ СИСТЕМУ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ» БУЛИ ПРЕДМЕТОМ ОБГОВОРЕННЯ З НІМЕЦЬКИМИ ЕКСПЕРТАМИ

Вчені ДННУ «Академія фінансового управління» взяли участь у семінарі «Пропозиції дорожньої карти з адаптації актуального законодавства України у сфері податку на додану вартість до Директиви ЄС «Про спільну систему податку на додану вартість», який відбувся в Міністерстві фінансів України 1 вересня 2015 р. за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) в рамках проекту «Підтримка реформи управління державними фінансами».

Представник Міністерства фінансів України – начальник відділу податку на додану вартість Лариса Невінчана відзначила важливість проведення семінару, оскільки Україна з ухваленням Угоди про асоціацію з ЄС взяла на себе зобов’язання у встановлені строки адаптувати низку норм Податкового кодексу щодо ПДВ до відповідних директив ЄС, насамперед, до Директиви Ради ЄС 2006/112/ЄС від 28 листопада 2006 р. «Про спільну систему податку на додану вартість». Попри те, що при ухваленні Податкового кодексу ставилися відповідні завдання і було зроблено чимало кроків на цьому шляху, необхідні подальші законодавчі зміни, які забезпечать відповідність норм Податкового кодексу положенням Директиви.

Експерти ЄС з питань ПДВ Себастіан Ройт та Штефан Фьоссель (Німеччина) ознайомили присутніх із особливостями адаптації національного податкового законодавства до Директиви ЄС «Про спільну систему податку на додану вартість» та з необхідними для цього заходами за чотирма компонентами: 1) законодавчі заходи (внесення змін до Податкового кодексу, інших законів та підзаконних актів); 2) робочі процеси й організація (розроблення робочих процесів та організаційні заходи); 3) заходи у сфері ІТ (реєстрація платників ПДВ, електронні податкові накладні, система управління ризиками); 4) трансфер знань (консультації з бізнесом, розроблення методичних рекомендацій, інформування платників податків, підвищення кваліфікації співробітників податкових органів).

На фото: виступи експертів GIZ Cебастіана Ройта та Штефана Фьосселя перед учасниками семінару.

Під час дискусії було акцентовано увагу на можливостях запозичення німецького досвіду та досвіду постсоціалістичних країн ЄС, зокрема Хорватії, щодо забезпечення відповідності національного законодавства у сфері справляння ПДВ стандартам ЄС і проблемах, які виникають на цьому шляху, а також на питаннях боротьби з податковим шахрайством за допомогою використання системи управління ризиками та ІТ-технологій у адмініструванні ПДВ. Заступник директора з наукової роботи Науково-дослідного фінансового інституту «Академія фінансового управління» д.е.н., професор Алла Соколовська висловила переконання про важливість подальшої співпраці з міжнародними експертами у процесі адаптації норм Податкового кодексу України до Директив ЄС із ПДВ в рамках створення робочої групи при Міністерстві фінансів України для проведення відповідної експертизи вітчизняного податкового законодавства та розроблення дорожньої карти з його адаптації до стандартів ЄС.

У семінарі взяли участь фахівці Міністерства фінансів України, Державної фіскальної служби України, Рахункової палати України.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

9 вересня 2015 року






ПРЕЗИДЕНТ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІЙ ПРОГРАМІ «ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Президент Академії Єфименко Тетяна Іванівна з 16 по 28 серпня 2015 р. перебувала у відрядженні до м. Бостон (штат Массачусетс, Сполучені Штати Америки) за запрошенням Гарвардського інституту державного управління ім. Дж. Ф. Кеннеді. Разом із представниками 20-ти країн світу вона взяла участь у навчально-практичній програмі «Порівняльний аналіз податкової політики та адміністрування».

На фото: учасники навчально-практичної програми «Порівняльний аналіз податкової політики та адміністрування»

У рамках цієї програми Тетяна Іванівна долучилася до дискусій стосовно інновацій у сфері управління державними фінансами та поінформувала учасників конференції про напрями вдосконалення Стратегії управління державними фінансами в Україні.

По завершенню навчально-практичної програми Тетяна Іванівна отримала диплом.

На фото: Єфименко Тетяна Іванівна

До підготовки відрядження Тетяни Іванівни були залучені такі підрозділи Академії: відділ податкової системи, відділ фіскальної політики та податкового регулювання, відділ державних фінансів, відділ міжнародних фінансів і фінансової безпеки, відділ макроекономічного регулювання та міжнародних економічних відносин, Центр наукових фінансово-економічних експертиз, відділ теорії економіки і фінансів, відділ фінансової глобалізації та управління державним боргом, відділ економіко-математичного моделювання та інформаційно-аналітичного забезпечення фінансово-економічних досліджень, науково-організаційний відділ.

Після опрацювання матеріалів конференції будуть надані відповідні пропозиції щодо впровадження сучасних методів ведення податкової політики.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

3 вересня 2015 року






ОБГОВОРЕННЯ ПОПЕРЕДНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТУ «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ЯК ОСНОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЧАСТИНИ СТАНДАРТІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ: РОЗВИТОК МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ»

Розвиваючи потенціал наукового супроводження пріоритетних напрямів фінансово-бюджетної політики в контексті проведення бюджетної децентралізації, 13 серпня 2015 р. відбулася робоча нарада та представлення попередніх результатів розрахунку вартості соціальної послуги як основи для формування фінансової частини стандартів соціальних послуг. Захід проходив у конференц-залі Чернігівської обласної державної адміністрації за участі першого заступника Голови облдержадміністрації Леоніда Сахневича та президента ДННУ «Академія фінансового управління» Міністерства фінансів України Тетяни Єфименко.

На фото: учасники робочої наради в Чернігівській ОДА.

У нараді взяли участь експерти Академії, залученні до проведення дослідження, керівники структурних підрозділів Чернігівської обласної державної адміністрації, зокрема заступник директора Департаменту соціального захисту населення Оксана Хілик, начальник Служби у справах дітей Людмила Зеленько, керівники Центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Чернігівської області, в тому числі Чернігівського обласного ЦСССДМ – Алла Кот, Бобровицького РЦСССДМ – Олег Роговий, Чернігівського міського ЦСССДМ – Людмила Мазур, Ніжинського РЦСССДМ – Віра Туркеня та ін.

Президент Академії фінансового управління Тетяна Єфименко у своєму виступі зазначила, що у листопаді 2012 р. українське Представництво ЮНІСЕФ підписало п’ятирічну програму співпраці з Урядом України на 2012–2016 рр., враховуючи прагнення України досягти Цілей розвитку тисячоліття, зокрема в частині захисту материнства, зменшення дитячої смертності, зупинення поширення ВІЛ/СНІДу та захисту вразливих категорій дітей.

В рамках проекту «Розрахунок вартості соціальної послуги як основи для формування фінансової частини стандартів соціальних послуг: розвиток методологічних підходів» Академія долучилася до розв’язання зазначених проблем у частині напрацювання методологічних засад інституційного становлення механізму фінансування соціальних послуг, зокрема для вразливих верств населення (дітей). У результаті експертами Академії розроблено універсальну методику, апробовану для проведення рамкового розрахунку вартості соціальних послуг у Ніжинському й Бобровицькому районних ЦСССДМ, Ніжинському міському ЦСССДМ. Висловлено вдячність керівництву облдержадміністрації та зазначених установ за всебічне сприяння, відповідне інформаційне й організаційне забезпечення роботи експертів і науковців Академії.

Учасники робочої наради відзначили актуальність проведення Академією дослідження та подальшої реалізації проекту, схвалили його попередні результати й висловили пропозиції щодо залучення до наступних етапів розроблення механізму фінансування соціальних послуг, зокрема вразливим верствам населення (дітям).

Аналогічні заходи відбулись у Запорізькій, Дніпропетровській та Львівській областях за участі керівництва відповідних обласних державних адміністрацій та керівного складу ЦСССДМ, на базі яких проходила апробація методики визначення вартості соціальних послуг.

На фото: привітання директора Львівського обласного ЦСССДМ у приміщені Львівської ОДА.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

13 серпня 2015 року






НАУКОВЦІ ДННУ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПИТАНЬ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИДАТКІВ НА СОЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ І ОХОРОНУ ЗДОРОВ’Я В РАМКАХ СПІВПРАЦІ УКРАЇНИ З МІЖНАРОДНИМ ВАЛЮТНИМ ФОНДОМ

У зв’язку з перебуванням в Україні з 21 липня по 3 серпня 2015 року технічної місії податково-бюджетного департаменту МВФ з питань раціоналізації видатків та перегляду витрат, вчені ДННУ «Академія фінансового управління» були залучені до подальшої постійної співпраці у сферах реформування системи охорони здоров’я, оптимізації соціальних виплат, аналізу витрат та видатків.

Представники технічної місії МВФ на чолі з Брайаном Олденом та фахівці Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України, Державної служби статистики України, Інституту демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України та ДННУ «Академія фінансового управління» обговорили ключові проблеми раціоналізації видатків, особливості процесу перегляду видатків і очікувані від нього фінансові результати, розроблення заходів, спрямованих на економію й підвищення продуктивності видатків та їх реалізацію в середньостроковій перспективі. Також розглянуто основні типи змін до нормативно-правової бази, з метою ефективного планування видатків

За результатами зустрічі погоджено сформувати склад постійних робочих груп, на початковому етапі аналізу видатків зосередити увагу на системі освіти, охорони здоров’я, соціального захисту та соціального забезпечення, передбачити дві фази проведення аналізу видатків із визначенням заходів економії бюджету на 2016 р. і розробленням заходів на середньострокову перспективу, які слід включити до бюджетного процесу.

Учасники засідань отримали для ознайомлення низку робочих документів, у тому числі звіти стосовно досвіду перегляду видатків у Великобританії та видатків на охорону здоров’я в країнах ОЕСР.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

5 серпня 2015 року






ВЧЕНІ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ОБГОВОРЕННІ ПРОБЛЕМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОСТРОКОВОГО БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ В УКРАЇНИ

У Міністерстві фінансів України в рамках проекту «Підтримка реформи управління державними фінансами» 28 липня 2015 р. відбувся семінар «Середньострокове бюджетне планування та прогнозування», в якому взяли участь вчені ДННУ «Академія фінансового управління».

Проект «Підтримка реформи управління державними фінансами» реалізується федеральною установою Німеччини – Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH з метою підтримки України в імплементації довгострокової державної Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», Програми дій Уряду та Коаліційної Угоди Верховної Ради України, а також для допомоги у виконанні міжнародних зобов’язань перед Міжнародним валютним фондом, Світовим банком та в рамках Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

До участі в семінарі було запрошено представників Адміністрації Президента України, Секретаріату Комітету ВРУ з питань бюджету, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Рахункової палати України, інших державних органів влади, ДННУ «Академія фінансового управління», провідних установ НАН України, ВНЗ, експертного середовища.

Проведення семінару здійснювалося під головуванням німецького експерта з питань державних фінансів, пані д-ра Ельке Бауман (Федеральне міністерство фінансів Німеччини). Слід зазначити, що співпраця між Академією фінансового управління та міжнародними експертами з питань гармонізації норм державного управління в Україні відповідно до європейських правил та стандартів має тривалий і системний характер. Лише протягом останніх років за участі міжнародних експертів було реалізовано низку заходів, серед яких проведення навчально-практичних семінарів та організація публікацій в журналі «Фінанси України».

На семінарі з доповіддю виступила Е. Бауман, яка ознайомила присутніх з досвідом Німеччини в організації функціонування системи середньострокового фінансового планування. Вона представила детальну організаційну схему взаємодії та правові рамки діяльності всіх учасників бюджетного процесу Німеччини (включаючи громадські організації й незалежні експертні ради). Окрему увагу було приділено останнім заходам уряду Німеччини щодо реалізації загальноєвропейської стратегії розвитку «Європа 2020», пакту «Євро-плюс», Договору про стабільність, координацію і управління в Економічному та монетарному союзі (Фіскального договору), спрямованих на підвищення довгострокової стійкості державних фінансів та зміцнення фінансової стабільності.

Експертна дискусія, що розгорнулася між учасниками семінару, засвідчила великий інтерес слухачів до підходів у розв’язанні проблем упровадження середньострокового прогнозування та планування в Україні на основі європейського досвіду. Особливо важливим було обговорення питань запровадження незалежного макроекономічного прогнозування та оцінки податкових надходжень, затвердження чітких обов’язкових (обмежувальних) національних фіскальних правил, котрі б діяли стосовно як складання, так і виконання бюджету, а їх дотримання контролював незалежний орган.

Детальніше з матеріалами семінару можна ознайомитися за посиланням: http://pfm.in.ua/files/files/pfm_document_55b26c16c7492.pdf

Медіа-центр
Академії фінансового управління

4 серпня 2015 року






ЖУРНАЛ “ФІНАНСИ УКРАЇНИ” ОЧОЛЮЄ РЕЙТИНГ БІБЛІОМЕТРИКИ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ

За результатами другого півріччя щодо рейтингування найбільш цитованих українських наукових періодичних видань, що проводиться Центром досліджень соціальних комунікацій Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (система “Бібліометрика української науки” на основі даних Google Scholar), наукові видання Академії фінансового управління посідають чільні позиції:

Джерело: http://nbuviap.gov.ua/bpnu/index.php?page_sites=top_100_journals

Зазначений рейтинг складений на підставі п’ятирічного h5-індексу (h5 – кількість статей журналу за 2010–2014 рр., на які є посилання у відповідній кількості публікацій).

Редакційними радами та колегіями періодичних видань Академії проводиться робота щодо подальшого підвищення якості публікацій, запровадження сучасних інформаційних технологій для подання й поширення матеріалів видань у електронній формі, входження їх до провідних міжнародних наукометричних баз даних із урахуванням досягнутих кількісних і якісних показників.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

7 липня 2015 року






В ДННУ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ВІДБУДУТЬСЯ ЧЕРГОВІ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВІДПОВІДАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ СУБ’ЄКТІВ ПЕРВИННОГО ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ, ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ І НАГЛЯД ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

На виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

від 14.10.2014 № 1702-VII, Плану заходів на 2015 рік із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, затвердженого спільною постановою Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 11.03.2015 № 99 щодо забезпечення підвищення кваліфікації працівників, відповідальних за проведення фінансового моніторингу суб’єктів первинного фінансового моніторингу, та відповідно до Положення про організацію навчання та підвищення кваліфікації зазначених працівників, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.03.2011 № 384, Державна навчально-наукова установа «Академія фінансового управління» Міністерства фінансів України проводитиме чергові курси навчання (підвищення кваліфікації) відповідальних працівників:

- аудиторських фірм та суб’єктів господарювання, що надають послуги з бухгалтерського обліку;

- суб’єктів господарювання, які проводять лотереї;

- суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю за готівку дорогоцінними металами, дорогоцінним камінням та виробами з них.

Навчання здійснюватиметься за актуалізованою та оптимізованою навчальною програмою, розробленою науковцями Академії спільно з фахівцями Міністерства фінансів України та Державної служби фінансового моніторингу України. Очний етап навчання розпочнеться 23 червня 2015 року та триватиме 4 дні. Для слухачів, які повторно проходитимуть навчання, для доступу до навчально-методичного контенту діятимуть попередні дані авторизації через мережу Інтернет.

Для попередньої реєстрації, яка є обов’язковою, та з’ясування організаційних питань щодо навчання, звертатись за

тел.: (044) 486-23-00, (044) 235-23-69, 067-933-51-46, 066-134-41-37 та/або електронною поштою: nvsolonko@ukr.net.

Контактна особа: Солонько Наталія Володимирівна.






29-ТА ЩОРІЧНА МІЖНАРОДНА НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МІЖНАРОДНОГО КОНСОРЦІУМУ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ ФІНАНСАМИ (INTERNATIONAL CONSORTIUM ON GOVERNMENTAL FINANCIAL MANAGEMENT – ICGFM) «УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ ФІНАНСАМИ ЯК ОСНОВА ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ»

З метою забезпечення реалізації завдань, передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Питання координації діяльності деяких наукових установ» від 23 вересня 2014 року № 473, зокрема щодо підвищення ефективності фундаментальних і прикладних наукових досліджень із найважливіших питань міжнародних фінансів і світової економіки з метою створення інноваційних знань у сфері державних і міжнародних фінансів, розвитку системи управління державними фінансами в умовах євроінтеграційних процесів, на початку червня 2015 року президент Академії фінансового управління, член-кореспондент НАН України, доктор економічних наук, професор Тетяна Єфименко як постійний експерт (третій рік поспіль) взяла участь у 29-й щорічній міжнародній навчально-практичній конференції Міжнародного консорціуму з питань управління державними фінансами (International Consortium on Governmental Financial Management – ICGFM) «Управління державними фінансами як основа державного регулювання», що проходила у м. Маямі (штат Флорида, Сполучені Штати Америки).

У рамках програми конференції президент Академії поінформувала наукову, фахову спільноту про основні напрями реформування системи державних фінансів в Україні, які передбачають перейняття кращих світових практик.

На фото: Президент Академії фінансового управління Тетяна Єфименко і президент IGGFM Джек Мейкоскі


Тетяна Єфименко також використала можливість, щоб представити всесвітньо відомим теоретикам і практикам у сфері управління державними фінансами головні конкурентні переваги України в міжнародному інвестиційному просторі. З цією метою вона провела низку комунікативних заходів, зокрема з обраним наприкінці 2014 р. президентом ICGFM Джеком Мейкоскі (Jack Maykoski). Особлива увага була приділена майбутній співпраці Академії з ICGFM щодо вивчення прогресивного світового досвіду у сфері стратегій реформування системи державних фінансів, а також упровадження сучасних технологій управління змінами, зокрема ризик-менеджменту.

Усе це дало змогу отримати конструктивні зауваження і поради, які сприятимуть реалізації подальших реформ.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

9 червня 2015 року






РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ

20 травня 2015 р. відбулося розширене засідання Вченої ради Академії фінансового управління за участю академіка-секретаря Відділення економіки НАН України Е. Лібанової, президента Академії фінансового управління, чл.-кор. НАН України Т. Єфименко, почесного директора НДФІ Г. П’ятаченка.

На початку засідання колективу Академії оголосили привітання з нагоди Дня науки від заступника Міністра фінансів України – керівника апарату О. Маркарової. У зв’язку з цим працівники Академії висловлюють щиру подяку О. Маркаровій за поздоровлення та сприяння у вирішенні питань щодо роботи Академії в складних умовах фінансово-економічного регулювання та реформування системи управління державними фінансами. Колектив Академії зосереджуватиме зусилля на актуальних прикладних аспектах бюджетної децентралізації, реформування податкової системи та модернізації фінансового сектору, забезпеченні наукового супроводження управління змінами у сфері державних фінансів відповідно до завдань Міністерства фінансів України.

Питання наукового забезпечення підготовки щорічного Послання Президента України до Верховної Ради України, координації діяльності Академії фінансового управління з Відділенням економіки НАН України, а також проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» було ретельно розкрито у виступах академіка НАН України Е. Лібанової та чл.-кор. НАН України Т. Єфименко.

На знімку: Г. П’ятаченко, Е. Лібанова, Т. Єфименко.

Присутні обговорили інформацію, надану Е. Лібановою та Т. Єфименко щодо стану підготовки проекту щорічного Послання Президента України до Верховної Ради України та практичного використання наданих Академією матеріалів, напрямів координації наукової діяльності з Відділенням економіки НАН України. В результаті прийнято рішення про врахування у планах роботи відділень та відділів НДФІ пропозиції Е. Лібанової стосовно зосередження уваги на проблемах імплементації Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом; проведення з науковими установами Відділення економіки НАН України серії круглих столів, науково-практичних семінарів, науково-практичних конференцій із тематики наукових досліджень. За результатами заходів слід підготувати спільні пропозиції для Міністерства фінансів України.

На знімку: учасники заходу у залі засідань

Керівники наукових відділів Академії представили презентації щодо напрямів наукових досліджень на 2015–2017 рр., отриманих результатів у поточному році та практичної спрямованості наукових досліджень. Структурним підрозділам Академії доручено опрацювати проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» та надати відповідні пропозиції.

На знімку: виступ президента Академії фінансового управління Т. Єфименко

Схвалено інформацію заступника директора з наукової роботи НДФІ Л. Ловінської про співпрацю Академії фінансового управління з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) з питань перекладу та імплементації міжнародних стандартів бухгалтерського обліку державного сектору, обстеження регуляторної спроможності Міністерства фінансів України щодо бухгалтерського обліку та аудиту за методикою Конференції ООН з торгівлі та розвитку (UNCTAD).

На знімку: вітання колективу Академії з нагоди Дня науки

Члени Вченої ради обговорили результати дистанційного навчання науковців Академії за програмою Інституту розвитку потенціалу Міжнародного Валютного Фонду, виконання плану заходів із наукового супроводження пріоритетних напрямів фінансово-бюджетної політики у І–ІІ кварталах 2015 року. Інституту післядипломної освіти, керівникам структурних підрозділів доручено продовжити виконання програми підвищення кваліфікації з Інститутом розвитку потенціалу МВФ у другому півріччі поточного року.

Відбулося вручення сертифікатів Інституту розвитку потенціалу МВФ науковцям Академії згідно з результатами навчання.

На фото: зразок отриманого сертифікату

Медіа-центр
Академії фінансового управління

22 травня 2015 року





 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30
©2003